Dva HIM koncerta za redom moglo bi po mišljenju neki biti previše ali ja doista volim znati da ću onako kako sam uživala prve večeri, uživati i sljedeće. Volim glazbu koju rade HIM, i doista su odsvirali dva odlična koncerta ovdje u Nalenu u Stockholmu! Obje večeri bile su rasprodane i Nalen je, koji prima 600 ljudi, bio popunjen mješavinom mladih i starih HIM fanova!
Prva je noć po mom mišljenju bila bolja jer je Ville bio tako dobro raspoložen, šalio se i mnogo smiješio. Svirali su neke nove pjesme sa zadnjeg albuma “Venus Doom” ali i starije pjesme poput “Join Me”, “It’s All Tears” i “Right Here In My Arms”. Nakon “Killing Loneliness” Ville se šalio i rekao “all this jacket is killing me”. Prve večeri Ville je rekao da je naučio na u ovom prostoru ne smije pušiti te da to razumije i poštuje jer je otrkio da jet vrlo lijepo i posebno. Kada su Mige i Linde imali svoje “gitarističke izazove” Ville je iskoristio priliku da otrči s pozornice i izvan prostora i zapali cigaretu.
Tehničke poteškoće drugu su večer natjerale Villea da psuje na finskom a tonac je bio na tankom ledu jer čini se da pjevač zaista zna gdje bi koji kabel trebao biti i kakav zvuk treba biti. To je vjerojatno bio razlog zašto je izgubio ponešto dobrog raspoloženja ali HIM su dobili bolju podršku od publike druge večeri i u jednom sam trenutku vidjela kako Linde i Burton s ushićenjem gledaju publiku a Gas je mahnuo publici kad je ustao od bubnjeva.
Glasine o Bamu Mageri koji je navodno bio na oba koncerta ne mogu potvrditi jer ga nisam vidjela.
Cool stvar o HIM-u i Villeu je da su uglavnom ostali na istoj točki tijekom koncerta; Ville nije pokušavao plesati uokolo ili biti šaljiv na pozornici, samo je stajao ondje pjevajući pjesmu za pjesmom svojim prekrasnim glasom.

Passions Killing Floor
Wicked Game
Buried Alive by Love