Na oduševljenje svih prisutnih i mene osobno, dana 25.04, u klubu Kocka  predstavljen je jedan od odličnih i atmosferičnih, ali nažalost i rijetkih nastupa gothic rock/metal grupe Embrio. Ovi Sinjani su publici već od prije poznati svojom kvalitetom ali ovog puta bez karizmatičnog frontmena Branimira Vugdelije, koji je, prisjetimo se, tragično preminuo prošlog ljeta. Ovu pak, nimalo laganu ulogu, preuzima bivši klavijaturist Petar Radović i na oduševljenje splitske publike pokazuje da bend ne namjerava posustati. Cijeli ovaj spektakl podržale su mlade industrial snage iz Šibenika, grupa Asylum koji su lagano potpaljivali publiku priremajući ih za glavne aktere ove večeri.
Embrio je nastup otvorio sa hit pjesmama “Hollow Happiness” i  “Bleeding Angel”, sa već dobro nama poznatog albuma “Gabriel’s Grief” iz 2006. godine, nakon čega su premijerno predstavili 3 nove pjesme: “You Don’t Know”,  “Another Day” i “Leave Me Alone”. Većina publike reagirala je pozitivno na nove stvari kao i na novog vokalista koji je, izgleda, poprilično dobro i vjerno nadomjestio Branimira V. kojeg je, ruku na srce, poprilično teško zamijeniti.
Moram spomenuti da je posjećenost ovog spektakla bila nadprosječno brojna a među publikom su bili i posjetitelji iz sjevernijih predjela Hrvatske koji su s ostatkom publike dijelili pozitivne vibracije kao i emocije prema ovom bendu, ili bar prema bivšim članovima ovog benda.
Uz svoje brojne hitove sa albuma “To My Beloved” [2002] i “Gabriel’s Grief” [2006],  “Embriovci” su nam priredili par obrada  grupa The 69 Eyes (“Lost Boys” i “The Chair”) i Type O Negative (“My Girlfriends Girlfriend”, “I Don’t Wanna Be Me” i Black No.1). Moram priznati da su me ove obrade, koje su  “nižih tonaliteta”, s novim vokalom poprilčno oduševile, jer izgleda da Petru R. neke pjesme ipak bolje “leže” u odnosu na pok. Branimira V. Novi klavijaturist, Josip Marković (Frivolous Stir) pokazao se kao kvalitetan muzičar i vjerna zamjena Petra R. Izgleda da nije trebalo vremena da pohvata konce i prilagodi se lakšim notama grupe Embrio.
Kako se večer bližila kraju a publika bivala sve energičnija i glasnija..”Embriovci” su bili prisiljeni odsvirati 3 dodatne pjesme, među kojima je “One thousand miles” bila posvećena pok. Branimiru V. od strane cijelog benda dok su ostale dvije  ranije spomenute  “The Chair” i “Black No. 1”.
Unatoč standardno lošem ozvučenju u klubu Kocka, Embrio je ponovno pokazao da je bend koji je svojom svirkom odavno premašio granice naše države,što će se, nadamo se  jednog dana  i obistiniti.

EMBRIO SET LIST (KOCKA) :

1.Hollow happiness