Nakon prvotne zbrke oko (ne)otkazivanja koncerta u ranim večernjim satima utorka 25.11. ipak smo se zaputili prema klubu Boogaloo u kojem je uskoro trebao započeti koncert kultnog švedskog benda Backyard Babies.
Što god govorili ili mislili o njima, uspoređivali ih sa zemljacima The Hellacopters ili ne, Backyard Babies jedan su od najutjecajnijih europskih sleaze-punk-rock bendova i stoga nas je zaista iznenaila nezainteresiranost domaće publike za koncert ovog benda koji će sljedeće godine proslaviti svoj 20. rođendan. Čini se da je niz koncerata koji se u posljednje vrijeme održavaju u gradu još jednom presudio jednom glazbenom događaju koji je imao sve pretpostavke postati jedan on onih o kojima se priča.
No bilo kako bilo, točno u 21:00 pred gotovo u potpunosti praznu dvoranu izlazi support bend, Skiller, i započinje dobar nu-metal doživljaj. Nakon kojih pola sata bend se oprašta od malobrojne publike, gitarist silazi sa pozornice i rukuje sa svakim u publici.
Backyard Babies su u konačnici nastupili pred 100-njak okupljenih i održali zaista energičan i u mnogočemu impresivan koncert.
Budući da na ovoj turneji promoviraju svoj aktualni studijski uradak nazvan jednostavno – Backyard Babies – nastup su bazirali upravo na pjesmama sa tog albuma predstavivši okupljenima live izvedbe sada već uspješnica “Fuck Off And Die”, “Idiots” ili “Nomadic” a kada je atmosfera bila zagrijana dovoljno da se koncert pretvorio u pravi tulum Backyard Babies predvođeni energičnim Dregenom zasvirali su i pjesme nešto starijeg datuma kao “Brand New Hate”, “I Love To Roll”, “Everybody Ready” ili “One Sound”. Glasan odgovor publike nije izostao no tijekom cijelog koncerta nisam se mogla oteti dojmu da bi slika bila potpuno drugačija da se više ljudi odazvalo pozivu i u utorak navečer zaputilo u Boogaloo poslušati ovaj svirački fenomenalno uigran kvartet.
Tijekom nastupa koji je potrajao oko sat i pol Backyard Babies pružili su svoj maksimum i oduševili ne samo svojom energičnošću i sviračkim uvijećem već i svojom osobnošću, kako zajedničkom tako i individualnom.
Po završetku službenog dijela koncerta publika je Šveđane dozvala natrag na pozornicu a za uzvrat oni su nas počastili sa još pokojom pjesmom poput “Saved By The Bell” koju je Nicke Borg otpjevao samo uz pratnju gitare.
Kada se još jedna večer dobrog provoda približila kraju bilo je nešto iza 23 sata i nije nam preostalo ništa drugo nego zahvaliti Backyard Babies na koncertu i svim pozitivnim vibracijama koje su nam prenijeli te im izraziti želju da sljedeći puta kada dođu u našu malu i, čini se, koncertnom ponudom uvijek nezadovoljnu zemlju, naići na glasniji odaziv domaće publike. Jer, vjerujte, Backyard Babies uistinu vrijedi vidjeti uživo!