U subotu 28. 04. stigli su nam u Boogaloo legendarni britanski punkeri Anti-Nowhere League, žestoki i dobro raspoloženi, po običaju. Jedini strani bend koji je izdao ni više ni manje nego dva live albuma snimljena na prostoru bivše Jugoslavije, sada su došli proslaviti s nama trideset godina proteklih od slavne godine ’77. Oni sami postoje tek nešto manje od tri decenija, dakle, ako ćete slaviti rođendan punka, kako drukčije to učiniti, nego s onima koji su tu bili praktički od samog početka priče. Njima uz bok stao je naš najdugovječniji i najomiljeniji punk band, a tko drugi, nego jedni jedini Kud Idijoti – zajedno, ta su dva benda dobitna kombinacija. Uz njih, na Vive le Punku! Vol. 2 svirali su i Pogreb X, te Skretničari. Potonji su zagrebački bend osnovan početkom 90-ih, kada su djelovali samo dvije godine, no 2002. su ponovo počeli svirati, a nedavno su nastupili na prvom Netopolisu, gdje su se predstavljali demo bendovi, te osvojili drugo mjesto. Nažalost, nisam očekivala da će koncert početi na vrijeme, pa sam ovaj bend propustila, pošto su svirali prvi.
Nakon njih su svirali Pogreb X, bend u kojem je Satan Panonski započeo glazbenu karijeru. Vokla je bio obučen u bijelu uniformu načičkanu ordenjem (ring any bells.?) ,dečki su na stageu poprilično ludi i divlji, tekstovi su i više nego provokativni, publika, naravno, oduševljena, pa je bilo dosta skakanja pred binom. Najžešća je atmosfera očekivano bila pred kraj, kad su svirali ultrapoznatu stvar Lepi Mario. Nastup im je trajao nešto više od pola sata, pod stageom se okupio pristojan broj poprilično živahnih fanova, no, još uvijek je velik broj ljudi bio pred klubom – što je i nekako tipično za zagrebačku publiku, koja rijetko ulazi u klub prije pol dvanaest i prečesto preskače predgrupe.
U pauzi prije KUD Idijota klub se popunio, atmosfera je postajala sve usijanija, te se izlazak pulskih legendi iščekivao s velikim nestrpljenjem. Tusta je izašao na binu u svojoj crvenoj majici na Che-a, ostatak ekipe je zauzeo pozicije i – fešta je mogla početi! Odmah na početku su odsvirali odličnu Mir no alternativ, s posljednjeg albuma Remek-djelo (sljedeći album se očekuje već poduže, a čini se da neće izaći tako skoro), pogo je postao još žešći, a ni sama nisam mogla odoljeti fenomenalnoj energiji između benda i publike – raspoloženje je na obje strane bilo odlično. Idijoti su bili zabavni i neodoljivi, po običaju (odgovorno tvrdim da još nisam bila na lošem njihovom koncertu) – u svojih sat vremena odsvirali su, između ostalog; Kad sunce opet zađe, S. djevojku, Mi smo ovdje samo zbog para, Pismu o ribaru Marinu, Mari i moru, Hoćemo cenzuru, Vesnu,… Naravno, publika ih nije mogla pustiti da odu tek tako, pa su se vratili još i na kratki bis. Nakon toga, stage se pripremao za Anti-Nowhere League. Kako su oni počeli svirati, tako je publika potpuno podivljala od oduševljenja. Među prvim stvarima, ANWL su odsvirali najnoviju Mother, You’re a Liar, pjesmu za koju su nedavno snimili i spot. Animal je, čini se, uživao i bio ufuran ništa manje od publike, tako da su svi došli na svoje. Negdje oko sredine koncerta, odsvirali su i So What?, pjesmu koja im je bila odskočna daska u ponovnom usponu karijere. Pred kraj koncerta mu se, najavljeno, na stageu pridružio i Tusta – kao i u Puli prošlog ljeta na Viva la Poli. Nije trebalo dugo proći, a našao se tu i Sale, pa je bend pojačan s dva člana žestoko odsvirao koncert do kraja. ANWL i KUD Idijoti se očito odlično slažu i podalje od stagea, što se na koncertu vidjelo. Ne samo da odlično zvuče zajedno, već su i dobri prijatelji i drugovi u partijanju, što je Animal i sam rekao u ranije danom intervjuu.
ANWL su svojim nastupom potvrdili status jednog od omiljenih bendova ovdašnje publike, a i pokazali su koliko vole nastupati na ovim prostorima. Publika je zadovoljna otišla iz kluba, a možemo pretpostaviti da su ANWL i Idijoti nastavili dalje zajedno započetu feštu.

Izvještaj: Sara Profeta