Beč, prekrasan kao i uvijek i zavijem daškom proljetnog povjetarca pružio je utočište nemirnim dušama koje su nakon duge dvije godine očekivale adrenalinsku injekciju. Uzbuđenje je u našim redovima započelo već dan prije koncerta kada smo se, nalik na scenu okupljanja fanova u Dolini smrti iz filma Kraljica prokletih, sa svih strana Europe sjatili u srce Beča. Zajedničke misli, očekivanja, strepnje, nadanja… sve je to obilježilo prohladno bečko svitanje a od koncerta su nas sada već dijelili samo sati. I onda konačno Planet Music. Vrijeme intervjua nečujno se prišuljalo i dodatno uzavrelo već usijanu atmosferu ispred kluba. Ovaj put guranje u prve redove izostalo je, što zbog dobro organiziranog pohoda na iste, što zbog vremena meet & greeta sa The 69 Eyes neprosredno pred njihov nastup. Propustili smo veći dio nastupa Deathstarsa… no četiri puta u tri mjeseca ipak bi bilo previše! Umjesto dojmljivog nastupa začinjenog Whiplasherovim polu-strptizom u backstageu smo podijelili nekoliko nezaboravnih trenutaka sa onima koje smo tako dugo čekali a zatim smo se zbili u mraku Planeta Music izgarajući od nestrpljenja i očekujući eksploziju.
A onda i predobro poznata “Cry Little Sister”….. i ‘izgubljeni dječaci’ ponovo su među nama! Adrenalin preplavljuje žile već nakon uvodnih taktova “Framed In Blood” koja otvara set.
Žestoki od samog početka The 69 Eyes beskompromisno publiku odvode na putovanje tamnom polutkom. “Rocker”, “Never Say Die” i posebice “Wings And Hearts” sa nedavno objavljenog albuma “Angels” izmamljuju vriskove u prvim redovima, publika se doslovce otapa u “Sister Of Charity”, “Angels”, “Devils” ili “Hevioso” koja je ovaj puta posvećena nedavno preminulom Alfi Kaazi koji je gostovao u pjesmi. “Thudner and storming” pravi je opis uzavrele atmosfere u klubu. The 69 Eyes i više su nego nedostajali europskoj publici a čini se i ista njima jer komunikacijska spona uspostavljena prve minute ostala je neprekinuta do samog kraja.
Odsviravši presjek svoje dugogodišnje karijere i posebno me oduševivši izvedom pjesme “Wrap Your Troubles In Dreams” bend napušta pozornicu. Klubom se ori jednoglasno pozivanje na bis. Urnebes traje minutu, možda dvije… sve dok momci ponovo ne izlaze na pozornicu. A onda slijedi završni lom! “Christina Death” i…. treba li reći išta više osim “Brandon Lee”? Planet Music u potpunoj ekstazi i onda… kraj. No ne zadugo. Već 30-ak minuta kasnije ulazimo u The Monastery gdje je aftershow već u tijeku. Nešto kasnije u klub dolazi i bend kao i dio Deathstarsa i dobro raspoloženje dodatno poboljšano odličnim DJ setom Krisa Kylvena  proteže se do ranih jutarnjih sati kada se opraštamo s Monasteryjem nadajući se kako u ovom zbogom ipak živi jedno doviđenja.
Sa prvim sunčevim zrakama krećemo put Graza jer… ljepota ima njihovo ime!

Fangs, Europe!