Nakon neprospavane noći i samo dva sata sna tijekom vožnje od Beča do Graza pristigle smo u srdište Štajerske. Neugodno iznenađene činjenicom da zbog hotelskih pravila ipak ništa od i više nego zasluženog sna uputili smo se prema posljednjih tjedana toliko često spominjanom Orpheumu, centralnoj lokaciji našeg posjeta Grazu kako bi osigurali ulaznice za večerašnji nastavak avanture započete u Beču. Kratki susret s Whiplasherom na ulazu u klub i ulaznice u džepu bile su i više nego dobar predznak dobrog provoda koji je uslijedio nekoliko sati kasnije.
Budući da smo u Beču zadovoljštinu pronašli u drugom redu ispred pozornice ovaj smo se put bezuvjetno odlučile vratiti na svoje pozicije u prvom i ta je namjera bila razlogom što smo u Orpheum pristigle baš negdje u vrijeme tonske probe i tako dobile nevjerojatno zadovoljstvo čuti kako će kasnije tijekom turneje zvučaki live izvedba pjesme “Ghost”. Očekujući da Orpheum otvori svoja vrata susreli smo još jednu grupicu entuzijastičnih Hrvatica (pozdrav, cure!)… ipak je Graz samo 2,5 sata udaljen od Zagreba! A onda kad su se vrata napokon otvorila i kada smo se izborile za prvi red sve je drugo postalo nevažno.
Na pozornicu su prvo izašli Deathstars. Još napaljeniji i još bolji nego protekle večeri kada smo odgledale samo dio njihovog nastupa zapalili su publiku svojim fantastičnim live izvedbama pjesama poput “Tongues”, “Motherzone”, “Cyanide”, “Play God” ili “Last Ammunition” i više nego impresivnim scenskim nastupom kakvog se ne bi posramili ni velikani poput Marilyna Mansona. Njihov gotovo sat vremena dug nastup prošao je u trenu a ono što je uslijedilo bila je lagana igra živcima jer činilo se kako će uštimavanje The 69 Eyes instrumenata trajati vječno. Nestrpljenje, dodatno podgrijavno sa Guns n’ Roses koji su dopirali iz zvučnika, iz minute u minutu je raslo i pretvaralo se u pravu euforiju. A zatim konačno dim, zeleni reflektori i “Cry Little Sister”.. urnebes je započeo!
“Framed In Blood” još je jednom otvorila set i našim srcima dala krila. Nakon tjedana dogovora i pregovora oko intervjua, meet & greta, organizacije puta i svih ostalih detalja koncert u Grazu bila je naša večer! Čini se da je i Jyrki na pozornici osjetio kolanje adrenalina koji je parao naše žile i sa pozornice nam je uputio pozdrav. Vampires need real love! Nepotrebno je naglašavati da je to dodatno zapalilo atmosferu u našem redu koja je do vrhunca planula tijekom izvedbe “Lost Boys” kada smojoš jednom širom razvili finsku zastavu.
Set gotovo identičan onome u Beču (uz izuzetak “Christine Death”), odličan zvuk i do usijanja dovedena publika učinili su ovaj koncert jednim od najboljih koncerata The 69 Eyes kojima sam imala prilike svjedočiti. Nema nikakve sumnje, bend je bolji nego ikada! Žestoki i strastveni ali istovremeno i nježni i romantični. Snaga koja izvire iz njihovog nastupa, Jyrkijev nenadmašnji vokal i pomno odabrana set lista samo su neki od razloga zašto su The 69 Eyes jedan od onih bendova koji se naprosto moraju vidjeti uživo!
Na kraju večeri koja je potrošila i posljednji atom naše enegrije i napunila nas novom snagom, pomalo žalosni što nismo mogli nazočiti i trećem austrijskom koncertu u Salzburgu sljedeće večeri naša su srca bendu koji se nakon predane svirke ispred kluba družio s fanovima poručila: “Give us just another reason to live!”