Samo nekoliko dana nakon Halloweena koji je svima koji na ovdašnjoj ‘sceni’ nešto znači nesumnjivo jedan od ključnih događaja godine, u popularni zagrebački bar/club Route 66 stigli su Sonic Roots, jedan od ponajboljih bendova finske rock scene.
Već od ranog poslijepodneva, kada su pristigli u Zagreb, bilo je jasno da će Sonic Roots odsvirati jedan od najsnažnijih i najenergičnijih koncerata koje je Route 66 vidio ove godine.
Iako je bend na pozornicu izašao tek nešto prije 22 sata, već sat vremena ranije u Routeu su se, uz običajene posjetitelje subotom, počeli okupljati i oni koji su potaknuti promo materijalima i najavama u medijima svih vrsta i profila poželjeli utažiti znatiželju i pogledati o čemu se zapravo radi iza zvučnog opisa “soulful hard rock”.
Prema dogovoru, Sonic Roots svoj su set započeli u 21.45 a budući da im je ovo bio prvi posjet Hrvatskoj znatiželja organizatora vezana uz adekvatnu reakciju publike na uistinu energičan rock’n’roll svakom je minutom rasla. A reakcija okupljenih u Route 66 iz minute je u minutu bila sve bolja i snažnija, svaka je nova pjesma bila pozdravljena glasnim aplauzom. Ovakva je atmosfera, čini se, ponijela i bend koji je u svom prvom predstavljanju zagrebačkoj publici okupljenima prezentirao, između ostalih, i pjesme objavljene na single CD-u “Firstborn Child” i dokazao da su ono što se govori da jesu, soulful rock’n’roll – energija, čista energija!
Upravo zato su i oni koji se nikada prije nisu susreli sa Sonic Roots mogli nesmetano uživati u 75 minuta žestokog rock’n’rolla koji je uzdrmao temelje Routa 66. Odlično glazbeno uštimani, i sa jednako odlično ostvarenim kontaktom s publikom, Sonic Roots oduševili su Route 66 pa ne iznenađuje to što je publika euforično reagirala na pjesme poput “Junkie Girl”, “Trashy Morning” ili “Take Me High”.
Činjenica da je bend odsvirao nešto duži set nego je prvotno planirano dovoljno govori o sponi koja se stvorila između Sonic Roots na pozornici i publike ispred nje i nema nikakve sumnje, ne dogodi li se nešto nepredviđeno, ovaj će bend vrlo uskoro puniti sve značajnije europske rock prostore i rock festivale. Do tada, ili neke skorije prilike, od zagrebačke su se publike Sonic Roots pozdravili pjesmom “Power Of Need” i još jednom izvanrednom izvedbom dokazali ne samo da su multienergični bend već i to da nije dovoljno samo čuti za njih – naprosto ih morate vidjeti uživo!