Stara poslovica kaže: ” Po jutru se dan poznaje.” , no ovaj puta zasigurno nije bilo tako. Tmurno i prohladno jutro, nije slutilo na dobro, niti bilo pogodno za održavanje Overflowovovog koncerta koji se održao na otvorenom. No vrijeme se  popravilo te nije bilo sumnje dali će biti dobro ili ne. Koncert se održao u sklopu “Podravskih motiva”, koji su izložba Podravske tradicije i starih običaja, pa obično za nas mlade pripadnike svakakvih subkultura, nekako, kao da nema mjesta. Ali ove godine ugodno smo se svi iznenadili kada smo čuli da Overflow, svjetski poznata punk skupina čiji članovi dolaze iz Koprivnice i Varaždina.
Koncert je očekivano kasnio, kao i uvijek dok se takvo nešto događa. No, kada su počeli, punkeri su napokon došli na svoje. Ispred pozornice nastao je ogroman mosh pit. Lokalni punkeri su par puta pokušali Stage diving, neki puta uspješno, ali neki puta su i pali. Tada su se mogli uoćiti zanimljivi izrazi lica u publici, ali i kod pjevača. Tog je dana bila peta obljetnica kako je gitarist u bendu, pa je bio to još jedan od razloga za slavlje. Odsvirali su neke od svojih najpoznatijih hitova kao “Doraaa”, “You are angry”, “Wasted” i najnoviji singl s njihovog albuma “Live…at parties!” – “Swallow”; te još mnoge druge starije pjesme. Pjevač se pobrinuo za dobru atmosferu u publici svojim posebnim performanceom, koji pomogne svakom da se uživi u koncert. U publici je bilo svih: punkera, metalca, rockera, običnih ljudi pa čak i repera. Koncert je nakon sat vremena sviranja završio, članovi benda su što brže “pobjegli” u kombiju, a publika se razišla.
Bio je to još jedan od dokaza kako u Hrvatskoj postoji punno kvalitetnih underground bandova, koji još nažalost nisu ovdje dovoljno poznati. Overflow već dugo godina ide na turneje izvan Hrvatske, te su svirali na poznatim rock festivalima u Njemačkoj, Austiriji i ostalim Europskim zemljama. Također i ovog ljeta idu na malu “europsku turneju” te će svirati u Berlinu, Salzburgu, Skopju….

Izvještaj i foto: Maja Trstenjak (maja@venia-mag.net)