U subotu 17.11.2007. po drugi puta su talijanski glam-rock bend Naughty Whisper iz Milana imali nastup u zagrebačkom rock’n’roll klubu Route 66. Dečki su u domovini već poprilično popularni, a ovdje su nam svojim nastupom došli pokazati i zašto.
Nakon godinu i nešto su se vratili s novim pjevačem Andyem Starom nakon što se basist Ashley X odlučio usmjeriti na sviranje i prepusttio glavni vokal Andyju.
Talijanska četvorka fino je potpalila publiku redajući sve žešću za žešćom pjesmom, dok nije digla publiku na noge i dok im se nije pridružila u pjevanju. Čule su se tu Hot Playz, Two Times The Jerk U Are, Pretty Girl,  Naughty Smile, te vrlo dobra obrada Billyja Idola, Shock To The System, inače pjesma kojom zatvaraju svoj nedavno izašli prvi album, Psycho. Inače, album je izdan za novoosnovanu diskografsku kuću Blasted Productions.
Uživo, bend njeguje horror imidž koji je, kao i glazba, u skladu s njihovim očitim uzorima iz 80ih: Kiss, Mötley Crüe, Poison i njima sličnim bendovima. Glazba se ne miče daleko od toga, ali je u okviru tog žanra itekako zadovoljavajuća, izrazito melodična, uživo zvuči još puno žešće, tipično za nastupe bendova tog tipa. Vokal je nešto hrapaviji i grublji u stilu Alice Coopera, tekstovi se uglavnom vrte oko žena i seksa, refreni su pamtljivi i kao stvoreni za zajedničko pjevanje benda i publike, a dovoljno lako pamtljivi i zarazni da, kao i mi na koncertu, vrlo brzo počnete pjevušiti. Uglavnom, bend je energično odradio svoj dio posla, a vidno zadovoljna publika tražila je od benda pjesmu za pjesmom i još akcije.
Izredavši svoje pjesme, kao i obrade, završili su nastup obradom Mötley Crüevom Wild Side.
Publika je bila zadovoljna, bend je bio zadovoljan, pa tako su se nastavili družiti uz dobru glazbu i piće.
Nadajmo se da će se vratiti nagodinu i da ćemo ponovo zajedno uživati u dobrom žestokom rock’n’rollu.