Mnogi su ovo očekivali a poneki i znali da će se Moonspell vratiti i tako se i dogodilo. Promovirajući svoj novi album “Memorial” dolaze u Zagreb po drugi puta nakon (pre)duge dvije godine i nezaboravnog koncerta koji je prošli puta razvalio Močvaru.
E tako je bilo i ovaj put!
Ne toliko ljudi koliko sam očekivao, ali ok, bit će više mjesta i zraka (crossed my mind).
Na stage prvo izlaze austrijski death metalci Darkside koji su dobili ulogu predgrupe na ovom dijelu turneje, a koji dodatno zakuhavaju atmosferu i podižu iščekivanja prisutnih, te moram priznati da su svoj dio posla pristojno odradili.
Oko 22h na stage se konačno penju Moonspell, te na mali šok nekolicine, nakon savršenog “Intro” ulaza svoj nastup započinju sada već “starom” stvari “From Lowering Skies”. Ipak to je bio samo stišaj prije oluje, jer već nakon toga show otvaraju nove “Finisterra” i “Memento Mori” a nakon toga dolaze provjerene stare stvari poput “Opium”, “Awake”, “Ruin & Misery” te “Abysmo”.
Nastup je bok-uz-bok prošlom ali ovaj puta popraćen daleko boljim light-showom koji je dodao ulje na vatru i dao sami feeling svemu ovome, te izvrsnim razglasom koji je upotpunio samu atmosferu i koji i dostoji bendu ovakvoga kalibra. Bilo je tu još svega, od fenomenalne “Everything Invaded”, preko “Nocturne”, “Vampirie”, te pred kraj savršene “Full Moon Madness” koju prate samo ovacije. No svemu dobrome uvijek dođe kraj pa tako izvanredni portugalci zatvaraju svoj nastup demonskom “Capricorn At Her Feet” te time samo ostavljaju dojam kako je to sve ipak moglo još malo potrajati bez obzira na 15 izvedenih stvari, koje su čini se, prebrzo proletjele.
Sve u svemu, koncert je bio fenomenalan, dečki su dali sve od sebe, Fernando (vokal) je kao uvijek uspostavio odličan kontakt s ruljom i stvarno ovaj show je trebalo vidjeti, onima koji nisu mogu samo poručiti neka žale.
No tu nije kraj!
Nakon koncerta mračni portugalci izlaze iz backstagea, te u maniri pravog “down to earth” odnosa, potpisuju autograme i fotkaju se s nekolicinom fanova koji su ih uspjeli skužiti. Pala je tu i cuga i dve i na tome im svaka čast! Time još jednom pokazuju kako im nikad nije bilo “teško” doći u manji klub i održati nastup pred manjim brojem ljudi bez obzira na lokaciju.
Na kraju svega dobih od Fernanda obećanje da će biti “treći put” 🙂 i da je već pola budućeg albuma u izradi al o tome neki drugi put…

Izvještaj i foto: Draconist