U moru koncerata koji nas nažalost preplavljuju u doba ispitnih rokova, nikako nismo mogi propustiti legendarne Misfitse jer svirali su sad i tko zna kad opet, a nakon koncerta itekako smo se dobro uvjerili da se isplatilo žrtvovat još jednu noć nespavanja.
No krenimo od početka. Mjesto koncerta bio je klub Boogaloo koji je bio izrazito popunjen. Populacija posjetitlja zaista je bila šarolika- na početku večeri sjedili smo pored jednog bračnog para koji je došao sa sinom koji je slavio sa svojom ekipom. Bilo je tu okorjelih pankera starog kova ali i novopečene dark djece koja su pokazala interes i za malo siroviji zvuk. Sve u svemu, sam pogled na ekipu govorio je da će biti vrlo žestoko kad Misfitsi stanu na stage. I upravo tako je i bilo. Koncert smo pratili s balkona jer u protivnom ni slika ni reporta ne bi bilo jer bi se vaši reporteri još uvijek liječili na traumatologiji. Dakle, pogled na publiku pred stageom na prve riffove Jerryeve gitare bio je kaotičan…ispreplateno more raznobojnih rokeza, guranja, padanja, udaranja i bacanja bila su glavna fizička aktivnost ove živahne publike koja se očito i više nego dobro zabavila. A Misfitsi kao zvijezde ovog spektakla imali su doista neponovljiv nastup. Brzi i žestoki, dinamični i divlji, iako ne više u cvijetu mladosti, pokazali su nam da bez obzira na sve još uvijek mogu stvoriti fantastično poletnu atmosferu. Svojim prepoznatljivim teatralnim nastupom premašili su naša očekivanja. Znali smo da će imati dobar show, ali količina energije koja nas je zapljusnula iz njihovih gitara bila je doista impresivna. Ono što me posebno oduševilo jest interakcija između benda i publike koja se stvorila od samog početka koncerta. Jerry je dopuštao fanovima da preuzmu njegov mikrofon i zajedno s njim otpjevaju najveće hitove. Na kraju nastupa zadržao se jedno dulje vrijeme na stageu kako bi potpisivao raznorazne predmete koje su mu obožavatelji davali, od tenisica, ruksaka do potkošulja. Moram pohvaliti izrazitu strpljivost i pristojnost naizgled divlje publike koja je kulturno čekala da dođe na red za autogram a nakon toga se mirno udaljila. Jerry je bio izuzetno susretljiv, strpljiv i ljubazan sa svima, a u kasnijem razgovoru s bendom dobro smo se zabavili jer su brbljavi i zanimljivi sugovornici bez obzira na naporan koncert koji je netom završio. Uz dobru hranu i piće te uz još bolje drušvo proveli smo još jednu dugu i nezaboravnu noć, ali vraćajući se kući prvim jutarnjim tramvajima ustvrdili smo kako se itekako isplatilo.

Izvještaj: Darija Šimunov