Samo mjesec dana prije velike američke turneje sa 3 Inches Blood i The 69 Eyes Cradle of Filth održali su koncert u klubu Boogaloo u Zagrebu. Na ovoj, europskoj turneji, u sklopu koje su prvi puta posjetili Hrvatsku Cradle of Filth promovirali su svoj zadnji album “Thornography”a tek kada je nakon nekoliko mjeseci osvanuo i taj dugo očekivani dan bili smo sigurni da se su Cradle of Filth stvarno ovdje . Bio je to velik dan za većinu metal populacije jer htjeli to priznati ili ne svi smo ponosni vlasnici bar jednog albuma iz opusa Cradle of Filth.
Iako je sluzbeno bio najavljen u 20 sati koncert je kasnio je oko sat vremena. Prvi je nastupio slovenski bend Noctiferia koji nakon 4 pjesme i dobro prihvaćeni od publike napuštaju pozornicu. Sljedeći se pojavljuju već udomaćeni Šveđani Deathstars. Naime, oni su samo mjesec dana ranije imali koncert na isto mjestu, ali taj put kao glavni bend tako da je zagrebačka publika znala što po prilici može očekivati od njihovog nastupa a na set listi su se našle pjesme “Syntetic Generation”, “Cyanide”, “Play God” te zadnji single “Blitzkrieg”. Deathstars su svojim imageom i prilično uspaljenim ženskim dijelom publike svoj nastup protegnuli na gotovo punih sat vremena.
A tada na pozorinicu napokon dolaze Cradle of Filth. Prigodna scenografija – mistično okruženje, drveće te svjetlosni efekti upotunilo je ugođaj. Osvjetljenje se u punom zamahu pokazalo kad se začuo intro “Under Pregnant Skies She Comes Alike Like Miss Leviathan”. Na video zidu iza benda neprestano su se izmjenjivale slike morbidne tematike. Naguravanje, vrištanje i potpuni kaos situacija je u publici. Cradle of Filth osim što na ovoj turneji predstavljaju album “Thornography” predstavljaju i dva nova člana – klavijaturisticu Rosie koja ih prati samo na koncertima i bubnjara Martina koji je ujedno i prvi izašao na pozornicu.
COF-ov odnos prema glazbi vrlo je profesionalan a takav je i njihov scenski anstup i komunikacija s publikom što se uostalom i očekuje od benda njihovog kalibra. Set lista s kojom su se predstavili zagrebačkoj publici bazirala se na novijim radovima a cijeli dojam pomalo je narušio nešto lošiji zvuk u prvim redovima. Kao vrhunac koncerta treba izdvojiti instrumental “Rise Of The Pentagram”, bazirana na gitarama sa odličnom klavijaturitičkom temom.
Dani se dokazao kao uistinu odličan vokal. Varirajući između nekoliko sasvim različitih glasovnih izvedbi- visokog screama, growla, itd., te je svojim nastupom opovrgnuo sve pokvarene glasine o svom pjevanju. Osim Dani-ja tu je naravno bila i Sarah Jezebel Deva sa svojim prekrasnim glasom uhu vrlo ugodna. Dani je svojom energijom i konstantnim kontaktom s publikom podizao atmosferu. Na kraju, kao i nakon svakog koncerta, ponešto zamjerki na odabir pjesama i ozvučenje no unatoč svemu Cradle Of Fith pokazali su se kao odličan live bend i nesumnjivo su donijeli jednu novu koncertnu energiju  na naše prostore.

Set lista:
Under Pregnant Skies She Comes Alive Like Miss Leviathan
Dirge Inferno