Po objavljivanju albuma remixeva svojih najuspješnijih uradaka, grupa Depeche Mode postala je cešce nego inace redoviti posjetitelj zagrebackih 80’s i srodnih partyja. Pa iako nas je klub Jabuka nedavno pocastio drugim dijelom Depeche Mode maratona cini se da ni cijelonocno slušanje jednog od najuspješnijih bendova 80-ih godina nije zadovoljilo apetite štovatelja.
Stoga je klub KSET 20.11.2004. uprilicio nešto kraci program posvecen grupi Depeche Mode – slušaonu i koncert grupe The Fiction. Koncertu je, kako to i prilici partyju, prethodila Depeche Mode slušaona koja je bez imalo poteškoca rasplesala okupljene u klubu. Kada su The Fiction izašli na pozornicu i više nego dobro popunjenog KSET-a cini se da se zaboravilo da smo ih cešce navikli slušati u ulozi The Cure tribute benda. Vec prva pjesma “Rush” dodatno je povisila temperaturu u ionako vrucem i zadimljenom klubu a opce je oduševljenje nastupilo vec sa sljedecom “Personal Jesus”. Vecina navikla na gužvu nesmetano se rasplesala i prepustila pjesmi koju je nedavno obradio i Marilyn Manson. Uz vrlo uvjerljive izvedbe pjevaca Zhaca nikome, osim samim clanovima benda, nisu smetale vec uobicajene poteškoce sa zvukom a da nije bila potrebna intervencija na samoj pozornici zbog padanja bijele pozadine nitko ne bi ni primjetio da se mijenja lice zamišljene scenografije.
Osim vrlo dobro izvedenih hitova Depeche Modea poput “Behind The Weel”, “World In My Eyes” ili “Enjoy The Silence” The Fiction su okupljenoj publici predstavili i nekoliko pjesama sa albuma “Lifemovie” koji je u nastajanju. No kako fanovima ni to nije bilo dovoljno, Zhac i ekipa na bisu su izveli pjesme “To Have And To Hold” i “Never Let Me Down” a dobro raspoloženje nakon koncerta nastavilo se pomno pripremljenom Depeche Mode slušaonom koja je zakljucila ovaj dogadaj.

Izvještaj: Ivana Sataić (ivana@venia-mag.net)