Intervju: Maja Trstenjak (maja@venia-mag.net)
Foto: Nuclear Blast

Lock Up je nastao kao side-project Shanea Emburyja, Nicholasa Barkera i Jessea Pintada koji su zajedno oformili ovu deathgrind senzaciju. Njihov debitantski album izašao je 1999. pod nazivom “Pleasures Pave Sewers”, na kojem im se pridružio i legendarni Peter Tagtgren. Grupa je nedavno izdala svoj treći studijski album “Necropolis Transparent” o kojem smo popričali s gitaristom Antonom Reiseneggerom.

VENIA: Reci mi nešto o vašem novom albumu „Necropolis Transperent“
ANTON: Ubojit je! (smijeh) Ne znam što reći, to je kombinacija grinda, deatha, thrasha, hardcorea i nešto
black metala s definitivnom tendencijom k old school riffovima s moderne produkcije.

VENIA: Koja ti je najdraža pjesma na albumu i zašto?
ANTON: Mislim da bi to bila „The Embodiment of Paradox and Chaos“. Ne zato što sam je ja napisao već
jednostavno volim način na koji je građena, sve promijene koje donosi i old-school vibracije nekih
riffova.

VENIA: Kako bi usporedio ovaj album s vašim prijašnjim izdanjima?
ANTON: Mislim da su old school riffovi ovdje više prevladali i produkcija je puno bolja.

VENIA: Reci mi nešto o omotu albuma, tko ga je dizajnirao, koja je simbolika?
ANTON: Kreirao ga je meksički umjetnik Adrian Balderrama. Bazira se na stihovima pjesme „The
Embodiment…“ koju sam već prije spomenuo koja je zapravo trebala biti i naslov samog albuma.
Naslovnica se zapravo bavi tematikom pitanja postojanja boga.

VENIA: Kako je prošlo snimanje albuma?
ANTON: Sve je proteklo glatko, premda puno dulje od prijašnjih albuma. Prvo smo snimili bubnjeve pa zatim
gitare i kasnije je Shane snimio bas i Tompa vokale. Nažalost se nikada nismo svi zajedno našli u
studiju.

VENIA: Kako nastane tipična Lock Up pjesma?
ANTON: Svaka je pjesma bazirana na mnogim riffovima koje smo skladali ili Shane ili ja. To dovodi do proba
na kojima radimo aranžmane gdje Nick ima veliki utjecaj na strukturu, individualne ritam djelove itd.
Posljednja stvar su stihovi i vokali.

VENIA: Grupa se sastoji od članova mnogih poznatih metal bendova pa me zanima što tko točno daje
kako bi se stvorio tipični zvuk Lock Upa?
ANTON: Mislim da ne mogu reći tko sudjeluje u ćemo. Stvar je u tome da svi dijelimo ljubav prema old school
metalu. Svi smo nekad međusobno razmjenjivali kasete i, na neki način, pioniri te scene u našim
državama. Tako da unatoč što dolazimo iz različitih pozadina dijelimo jednako tlo što nam omogućava
da lako radimo zajedno jer govorimo istim jezikom kada se radi o glazbi.

VENIA: Koji su vam budući planovi, možemo li vas možda očekivati uskoro i u Hrvatskoj?
ANTON: Ne znam zapravo. Svi imamo mnoštvo drugih obaveza pa zato nije lako pronaći vrijeme za koncerte
s Lock Upom pa mislim da neće biti nekih velikih turneja u bliskoj budućnosti. Pokuati ćemo odsvirati
što je moguće više festivala i uvijek smo otvoreni za ponude za samostalen koncerte. Ako nas netko
pozove u Hrvatsku bit će nam jako drago svirati tamo.

VENIA: I za kraj, imaš li kakvu poruku za čitatelje Venia-Maga?
ANTON: PLAY FAST OF DIE!