(Capital Records, 2010)

75/100

Na toliko mnogo načina kada je Good Charlotte 2002. godine objavio single “Lifestyles of the Rich and the Famous” bilo je to poput proročanstva jer bend je preselio u Los Angeles I prigrlio sjajni hollywoodski životni stil. A to je utjecalo na njihovu glazbu te tabloidske ljubavne afere Joela i Benjij Maddena sa različitim starletama. Pa da bi ostavili sve to sa strane, objavljivanje albuma ‘Cardiology’ prilika je da se publiku podsjeti da Good Charlotte još uvijek stvaraju glazbu i stavljaju u focus bend umjesto njihove osobne podvige.

Pa vratimo se u vrijeme kada je oznaka “pop punk” bila neka vrsta sinonima za Good Charlotte. Prije deset godina kada su objavili svoj prvi, samoimenovani, album ispustili su “punk” i upali ravno u “rock” orijentran bend čineći korak naprijed u “pop” smjer.

‘Cardiology’ koji je objavljen 2. studenoga, bendov je peti album i to onaj koji će napraviti  novi zaokret u njihovoj karijeri. Album je producirao Don Gilmore čiji je potpis također na bendovom prvom albumu, a ‘Cardiology’ se fokusira na srce iz “An Introduction to Cardiology” kao prve pjesme koja otvara album do posljednje koja zatvara album. “Let the Music Play” je pjesma koju će stari Charlote fanovi obožavati budući da je povratak njihovim punk rock nogama sa ispoliranim vokalnim harmonijama i impresivnim pozadinskim pianom.

“Counting the Days” podsjeća pomalo na zlatnu eru BLINK-182 dok je  “Silver Screen Romance” istinski potencijal za singl sa pozadinskom pričom o ljubavnoj aferi Bette Davis I Caryja Granta. Sljedeća pjesma je prvi singl i spot sa albuma “Like t’s Her Birthday” i, da, pop je ovdje u potpunosti isforsan. Osim “Alive” i “First Plane Home” koje su ‘vrhunci drugog čina’ veći dio albuma čini se kao krpanje rupa i općenito nema ničeg impresivnog do pjesme “Right Where I Belong” koja je deja-vu ‘Angels & Airwaves’ u smislu kompozicije. Vjerojatno je predmet rasprave to da je 15 pjesama na pop punk albumu previše ali čak i ako se braća Madden vrate u top formu ‘Cardiology’ je prosječan album za prijeći preko krize identiteta i plaćanje danka utjecajima Good Charlottea. Ali vrijedi obratiti pažnju na ovaj album!

Recenzija: Vincent Aarden (vincentaarden@rocketmail.com)