GANG OF FOUR, DISCOHERNIA – Zagreb, Tvornica kulture, 24.04.2015.

GANG OF FOUR, DISCOHERNIA – Zagreb, Tvornica kulture, 24.04.2015.

Zagreb je sinoć ugostio dva  dobra inozemna glazbena gostovanja od kojih je jedno zasigurno nastup legendarnih Gang Of Four u Tvornici kulture.

Prije engleskih post-punkera na binu je izašla zanimljiva domaća grupacija nazvana Discohernia što se pokazalo odličnim potezom za zagrijati publiku jer „psychadelic breakbeat punk“ dobrano je prodrmao Tvornicu prije nego su se pred zagrebačkom publikom ukazali Gang Of Four.

Britanci danas predvođeni Andyjem Gillom koji je u originalnoj postavi svirao gitaru sa svojom je ekipom u Tvornici odradio vrlo dobar posao, a i sam se prisjetio svog gostovanja sa Gang Of Four u Zagrebu sada već davne 1981. godine.

DSC_0788

Očekivano,  Gang Of Four nisu se predugo zadržali na bini pred ionakone suviše motiviranom publikom, a oko 22:30 svoj su nastup otvorili sa „Where the Nightingale Sings“ sa svog aktualnog studijskog uratka „What Happens Next“ koji i je u fokusu turneje na kojoj se bend upravo nalazi. Stoga iako se očekivalo da je dobar dio publike u Tvornicu pristigao zbog odjeka rasprodanog koncerta u Domu sportova prije 34 godine pomalo je iznenadio manjak izmjenjene energije između Andyja Gilla i ostatka benda na bini, a potom i između benda i publike. Evidentno je da ovoj Gang Of Four postavi nedostaje glazbene pa i ideološke koherentnosti na kojoj i  počiva dio kultnog statusa ovog benda. Mnogi će se složiti, bez Jona Kinga teško je i govoriti o Gang Of Four i možda je upravo ovdje ključ ne baš najsjajnijeg uspjeha ovog koncerta kod domaće publike.

DSC_0841

Trenuci koji su ipak „spasili“ zagrebački koncert svakako su „Anthrax“, „To Hell With Poverty“ te „What We All Want“ koje su animirale publiku na reakciju tijekom službenog dijela koncerta koji je potrajao nešto manje od sat vremena. Vrhunac je ipak uslijedio na bisu kada su Gang Of Four zasvirali „Why Theory?“, „Return The Gift“ i „Love A Man In A  Uniform“, a koncert je završio uništenjem mikrovalne pećnice što je vjerojatno ništa više od aludiranja na stare dane kada su Gang Of Four bile pojam za bunt i izazive zabranu zbog prijetnji nametnunim normama i autoritetima.

DSC_1026

Na kraju, vidjeti gitarističko umijeće Andyja Gilla vrijedilo je dolaska u Tvornicu. No bez Johna Kinga čini se da Gang Of Four danas nemaju ni početak, ni kraj. Ipak, treba se reći da ironija i cinizam koji izviru iz riječi pjesama danas ne gube na aktualnosti neovisno svrstavamo li ih desno ili lijevo. Gang Of Four u tom je kontekstu bend koji je prijeko potreban na svjetskoj sceni unatoč tomu što Andy Gill možda nije najbolje ime za predvođenje ove kreativno-kritične energije. Svirački, Gang Of Four koncerte „odrađuju“ i ma koliko to grubo zvučalo „odrađuju“ ih dobro.

 >>>>>>> FOTO GALERIJA <<<<<<<

Izvještaj: Ivana Sataić I ivana@venia-mag.net
Foto: Edita Sentić

COPYRIGHT © Sve fotografije u galeriji su zaštićene autorskim pravima. Ne smiju se preuzimati bez dozvole Venia Maga-a ili autora. Fotografije se ne smiju izmjenjivati ninakoji način, kao niti uklanjati ili mijenjati žig sa znakom Venia Mag-a/autora. Ukoliko se otkrije njihovo neovlašteno korištenje, bit će poduzete pravne mjere protiv kršitelja autorskog prava. Molimo sve koji primijete navedene nedozvoljene aktivnosti da obavijeste uredništvo portala Venia Mag. Hvala.

COPYRIGHT © All photographs in this gallery are under the copyright law. They cannot be copied or reproduced without permission given by Venia Mag or the author. It is not allowed to alter the photographs in any way, or removing the watermark sign of Venia Mag/author. Legal action will be taken if discovered any non-permitted usage or photography manipulation. We kindly ask to inform us about such misusage by sending an e-mail to Venia Mag Editor-In-Chief. Thank you.

Add a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

*

U skladu s propisima EU koristimo kolačiće (cookies). / We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website.
Ok